sobota, 3 października 2015

Zawody odległościowe tuż tuż!

To będą najprawdopodobniej ostatnie moje zawody w tym roku. I być może ostatnie łowienie spławikowe. 18 października na Zalewie Zemborzyckim odbędą się zawody MATCH CUP TAKA RYBA, gdzie będzie się można posługiwać wyłącznie odległościówką. Do tej pory podobne zawody były tylko raz, około 5 lat temu. Mimo wszystko te zawody będą wyjątkowe i mam nadzieję, że na stałe zapiszą się w kalendarzu imprez sportowych. Jest duży sponsor, będzie cała otoczka związana z organizacją dużych zawodów, będą puchary i nagrody. Kto śledzi bloga ten szybko zauważy mnóstwo wpisów dotyczących mojego łowienia odległościówką - po prostu lubię to ;-) Nastawiam się mocno bojowo na te zawody, chciałbym zostać sklasyfikowany w czubie, jak wyjdzie - zobaczymy. Tradycyjnie (właściwie od 2 lat) nie będzie czasu i możliwości na trening ;-) Także ostatni raz odległościówkę miałem w ręce 12 września podczas GPO na Z.Zemborzyckim. Uczucia mieszane, łowiłem kilka metrów za daleko, a początkowe nęcenie procą było tragiczne. Mam nadzieję, że w niedzielę 18 października już żadnych błędów nie będzie. Trzymajcie kciuki, oby udało się pozytywnie skończyć ten sezon! ;-)

Gdyby ktoś chciał dołączyć, poniżej oficjalny komunikat zawodów:
KOMUNIKAT MATCH CUP TAKA RYBA 18.10.2015 Z.ZEMBORZYCKI


1 komentarz:

  1. Na pewno wszystko pójdzie dobrze! Trzymam kciuki za to, żebyś zajął dobrą pozycję :)

    OdpowiedzUsuń