sobota, 23 stycznia 2016

Plany na 2016

Wielkimi krokami zbliża się nowy, 2016 sezon ;-) Najprawdopodobniej będzie on bardzo podobny do dwóch poprzednich lat, czyli mało startów, niemal zero treningów i ogólnie "ryby od święta"... no cóż, są rzeczy ważne i ważniejsze, wraz z upływem lat czasu powinno być coraz więcej... tak mi się przynajmniej wydaje ;-)

Znany jest już mniej więcej kalendarz najważniejszych imprez wędkarskich. Wraz z kolegami z klubu wyznaczyliśmy dobre ponad 30 pozycji, w których na pewno weźmiemy udział. Ile mi przypadnie? Jak będzie połowa tego to będzie już dobrze ;-)

Oto lista najważniejszych zawodów dla zawodników klubu SARS Haczyk Lublin:


Co pod względem wędkarskim będzie dla mnie najważniejsze w roku 2016?
- udana organizacja zawodów, które my "robimy", czyli Puchar Haczyka, PLWS, GPZK oraz tury nowych zawodów z cyklu GP;
- awans "mojej" drużyny do głównej ligi PLWS w województwie lubelskim (eliminacje odbędą się 9 kwietnia);
- jeśli uda się wystartować we wszystkich 3 turach Mistrzostw Klubu, to walka o medal;
- próba zajęcia medalowej pozycji w Mistrzostwach Koła (prawdopodobnie mój start będzie możliwy tylko w spławiku i metodzie gruntowej);
- no i na koniec, pora w końcu skończyć z "wpadkami" w niektórych zawodach, niestety, bez treningów i obłowienia trudno będzie wyeliminować jakieś mocno nieudane starty.

Jak zawsze, czeka na mnie kilka "małych, osobistych rewanżów", np. łowisko w Krynicach czy łowienie odległościówką. Bo jeśli nie można "ścigać się" z innymi na poważnie, należy pokonywać samego siebie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz