czwartek, 24 grudnia 2015

Zmiany, zmiany, zmiany...


Rok 2016 przyniesie wielkie zmiany. Klub wędkarski, w którym jestem zawodnikiem, zmienia sponsora i tym samym nazwę na - właściwie już od teraz - Wędkarski Klub Sportowy SARS Haczyk Lublin. Tym samym nowym sponsorem głównym naszego klubu zostaje właśnie firma SARS Wędkarstwo Wyczynowe, a ciągle wspomagać nas będzie także Zarząd Koła PZW Haczyk Lublin.

Co się zmienia oprócz głównego sponsora, nazwy oraz barw klubowych? Właściwie nic ;-) Wszyscy zawodnicy z poprzedniego klubu zaakceptowali nowe warunki, co więcej, od 2016 będzie nas nawet o kilka osób więcej ;-) Mam nadzieję, że debiutancki rok 2016 będzie dla nas pasmem samych sukcesów ;-)

Co się zmienia u mnie? Właściwie też niewiele ;-) Od nowego roku przechodzę już w 100% na zanęty i dodatki zanętowe firmy Sars, które testowałem przez ostatnie dwa lata. W najbliższych dniach będę również testował ziemie Darka DZIADKA Ciechańskiego, po pierwszym rzucie oka ziemie wydają się ok. Jeśli przejdą próbę wody (czyli testy w słojach bądź akwarium) to będę na nich łowił w 2016 roku. Na razie najlepiej zapowiada się ciężka wiążąca, somme i jasna smużąca. Dodatkowo w ofercie są jeszcze czarna lekka torfowa oraz argilla i... to już wszystko! 5 ziem o różnych właściwościach, z których można zrobić wszystko.

Co jeszcze ze zmian? Właściwie tyle ;-) Reszta zostaje po staremu, no może czasu na ryby będzie trochę więcej, mam taką nadzieję ;-)))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz